Træning

Full body træning uden redskaber som holder pulsen oppe

Hvis du leder efter en ligetil omgang full body træning, der virkelig får blodet til at pumpe, så tjek denne workout ud. Denne full body træning er designet til at hjælpe dig med at opbygge styrke og komme af med det stædige fedt. Endnu bedre, det er udstyrsfrit, så du kan få din sved frem og puls op overalt, uanset hvor du er.

Full Body Træning

Kropsvægt squat

full body træning

  1. Stå med fødderne i skulderbredde fra hinanden, tæerne let pegede udad.
  2. Inhaler og hinge ved hofterne og bøj i squat position, hold dine knæ bag tæerne, brystet op og ryggen ret.
  3. Tryk tilbage gennem hælene og udånd, afstiv din core i hele bevægelse.

Hvorfor squats? Fantastisk til at bygge større, stærkere glutes og abs.

Bodyweight Reverse Lunges

full body træning

  1. Når du står stående med dine hænder på dine hofter, skal du tage et stort skridt baglæns med den ene fod.
  2. Bøj benene, så dit forben er parallelt med gulvet og dit bagknæ lige fra jorden.
  3. Ret langsomt ud og gentag på det andet ben.

Press Up

full body træning

  1. Liggende på din front, anbring dine hænder lidt bredere end skulderbredden fra hinanden og skub op på tæerne.
  2. Hold din krop lige ved at afstive din core og skub derefter op, indtil dine arme er lige, og hold albuerne rimeligt tæt på din krop.
  3. Sænk tilbage til startpositionen, og gentag.

Tag det ned ad et hak: Hvis du ikke kan styre en fuld press up, kan du prøve at lave dem på dine knæ i stedet for på dine fødder.

Tricep Dips

  1. Placer hænderne bag dig selv, skulderbredde fra hinanden på en stabil bænk eller stol.
  2. Ret dine arme ud med en svag bøjning ved albuerne (for at fjerne trykket fra dine led) og sænk derefter ned i en 90-graders vinkel.
  3. Tryk tilbage op for at afslutte bevægelsen og gentag derefter.

Jump Squat

jump squat

  1. Stå med fødderne med skulderbredde fra hinanden, tæerne let pegede udad.
  2. Inhaler og hinge ved hofterne og bøj i squat position, hold dine knæ bag tæerne, brystet op og ryggen ret.
  3. Tryk tilbage op gennem hælene, og hop så, når du gør trykker op og brug dine arme til at skubbe dig opad.
  4. Land så blødt som du kan, og gentag derefter.

Planke

full body træning

  1. Plant dine hænder direkte under dine skuldre, ligesom du er på toppen af en push-up.
  2. Press dine glutes og abs for at stabilisere din krop og hold ryggen lige.
  3. Hold denne position så længe du kan uden at gå på kompromis med din form (lad ikke ryggen falde ned!)


Isaac Syred

Isaac Syred

Forfatter og ekspert

Isaac er en brand-kommunikationslærling med en lidenskab for alle tingens fitness. Han har altid haft en passion for fodbold, spillet på et højt ungdomsniveau og nydt 4 års konkurrencefuld kickboxing. I de senere år har Isaac dedikeret sig til konstant at forbedre sig i gymnastiksal, hvor du nyder både funktionel fitness og bodybuilding-stil af træning. Han er overbevist om, at du altid skal have balance og kan lide at tilbringe sin tid i weekenderne med at umgås med sine venner.


Se dagens tilbud og få dine favoritter med gode rabatter. Klik her