Kosttilskud

Bedste kosttilskud til funktionel træning | Nå dit max

Mangler du hjælp til at holde dig i form?

Funktionel træning er en form for motion, der kan være utrolig krævende. Både fysisk og mentalt. Mens der ikke er nogen magisk formel derude, der øjeblikkeligt gør dig i topform, eller erstatter en afbalanceret kost eller en god soverutine, kan du øge dine fremskridt ved at støtte din krop med videnskabelig beviste kosttilskud til funktionel træning som disse.kosttilskud til funktionel træning

Pre-Workout kosttilskud til funktionel træning

THE Pre-Workout+

kosttilskud til funktionel træning

Vi tror ikke, der er en bedre måde at komme ind i kampen på, end THE Pre-Workout+. Den er en del af vores seneste trio af PhaseTech™ innovationen, og er den næste generation af sportsernæring. THE Pre-Workout+ er designet specielt til at hjælpe dig med at vise den bedste side af dig selv til hver eneste træning.

Den giver energi energi, der ikke vil falme 15 minutter inde i din træning . Vores eksklusive leverings system giver dig et gradvist hit af stærke ingredienser. Måske er den vigtigste af disse koffein, som gang efter gang er blevet bevist at forbedre træningsevnen – med studier, der viser, at det kan nedsætte træthed og øge energi.

Denne blanding hjælper dig med at forblive skarp igennem hvert træningssæt, da koffein også hjælper på at øge opmærksomhed og forbedre koncentrationen. Vi har desuden tilføjet banebrydende ingredienser – huperzine-A og alpha-GPC – der har vist sig at bidrage til forøgelse af neurologisk fokus.

Beta-Alanin Aminosyre

kosttilskud til funktionel træning

Hvis du leder efter et pre-workout boost, er dette dit bedste valg. Beta-alanin er en ikke-essentiel aminosyre, som undersøgelser har vist, kan forbedre muskulær udholdenhed under modstandstræning hos erfarne atleter.

Disse tabletter er super nemme at tage lige før en træningssession, og kan være den hjælpende hånd, du har brug for, for at nå til tops.

Creapure® Kreatin

kosttilskud til funktionel træning

Dette er et kosttilskud, der virkelig fortjener sin plads. Kreatin er et must-have for alle, der ønsker at se forbedringer i fitness og smadre igennem personlige rekorder – det er videnskabeligt bevist at øge fysisk præstation i efterfølgende udbrud af kortvarig, intensiv træning.

Det er et af de mest efterforskede sportskosttilskud derude, med mange undersøgelser, der understøtter dens positive effekt på styrke, muskelmasseforøgelse og sprintpræstation.

Vores Creapure® Kreatin er kendt for at være det reneste og fineste af kreatin monohydrat, der er tilgængeligt på markedet – og prikken over i’et er, at det kommer i seks frugtagtige smage.

 Intra-Workout kosttilskud til funktionel træning

THE Amino+

kosttilskud til funktionel træning

Et andet kosttilskud fra vores premium PhaseTech ™ kollektion; THE Amino+ som hjælper med at omdanne din genoptræningstid og forbedre dit humør – alt hvad du behøver for at komme igennem de grusomme overhead squats.

Dette kommer fra tilføjelsen af ​​Ashwaganda, som er en urt, der længe har været brugt i traditionens tro, og som begynder at bryde ind i sportens verden.

Der er desuden 6 g BCAA’er pr. portion, og disse essentielle aminosyrer har vist sig at øge proteinsyntesens hastighed samtidig med, at der sker en proteinforringelsesreduktion i hvilemusklerne. Vi har også inkluderet glutamin, en anden aminosyre, som er kendt for sin rolle i proteinsyntesen og muskelkontraktion.

Tag et par tåre af dette i løbet af din næste træningssession, og du vil være en sikker vinder. 

Energy Gel Elite

kosttilskud til funktionel træning

Dette er den hurtigste og nemmeste måde at få et tiltrængt energi boost på, under din træning. Du behøver slet ikke at tage tid til at blande op med en shake eller sætte tid af til at spise en snack. I stedet kan du simpelthen bare klemme disse lomme-størrelses pakker lige i munden og nyde et shot kulhydrater.

Hver enkelt pose er fyldt med 25 g hurtigfrigivende kulhydrater, i et 3: 1 maltodextrin til fructose forhold – som giver dine muskler det brændstof, de har brug for, til at genvinde og undgå træthed. 

Post-Workout kosttilskud til funktionel træning

THE Whey+

kosttilskud til funktionel træning

I slutningen af ​​en træningssession er du nødt til at indtage en hel del protein, så du hjælper din muskelvækst og vedligeholdelse. THE Whey+ er vores ultimative formel, der kombinerer det reneste valleisolat med GroPlex ™ – en dynamisk blanding af hurtigt og langsomt fordøjelsesprotein – for at give muskelvækst over en længere periode.

Det indeholder også BCAA, leucin og glutamin, som spiller en central rolle i muskelgendannelse. Det hjælper dig med at komme tilbage og ind i kampen, klar til næste runde!

Ekstrem Perform Blanding

Dette er et bæst af en all-in-one-formel, der er designet til at genopbygge dine muskler med en kombination af vallekoncentrat, isolat, BCAA’er, kulhydrater og kreatin. Resultatet er en shake, der understøtter muskelvækst og genoptræning, og får dig til at presse dig selv længere og hårdere, gang på gang.

Undersøgelser har vist, at shakes der giver både proteiner og kulhydrater, er de mest effektive til at opfylde muskelglykogendepoter efter træning. Så sørg for at få en af disse til din næste post-workout!

 Havre & Whey Protein Bar

Lad ikke dig selv forlade fitness, når du ved, at du kan spise alt, du kommer i nærheden af- især hvis du kører forbi en McDonald’s … I stedet bør du fylde tomheden med en af ​​disse. Din krop vil takke dig for det i sidste ende.

Denne lækre og bløde bar med 22g protein og hele 38g kulhydrater er den perfekte kombination til at accelerere din muskelgendannelse. Den har et lavt sukkerindhold, og er tilgængelig i fantastiske smage såsom Saltkaramel og Chokolade Peanut. Prøv dem, og du vil ikke forlade dit hjem uden denne i tasken!

Glucosamine & Chondroitin Plus

kosttilskud til funktionel træning

Når du laver bevægelser såsom Push Jerk og Shoulder Press, bliver dine led desværre lige så hårdt ramt som dine muskler – så giv dem lidt TLC med disse praktiske tabletter.

De består af glucosamin og chondroitin, der begge er komponenter i brusk, som absorberer slag i leddene, når du bevæger dig. Undersøgelser har vist, at både glucosamin og chondroitin kan bidrage til at forbedre hævelse i knæleddet.

Kort fortalt

Opdag din kraft og potentiale med disse kosttilskud. At være på forkant med din ernæring før, under og efter din træning er et enkelt skridt, du kan tage for at nå dine mål med en stærkere ydeevne.

Vores artikler skal kun bruges til informative og uddannelsesmæssige formål og må aldrig tages udgangspunkt i som værende lægehjælp. Hvis du er bekymret for dit helbred, så anbefales det at konsultere en sundhedsfaglig professionel, inden du tager kosttilskud eller introducerer større ændringer i din kost.


  1. Graham, T., Rush, J. and Soeren, M. (1994).Caffeine and Exercise: Metabolism and Performance.Canadian Journal of Applied Physiology, 19(2), pp. 111-138.
  2. Graham, T. (2001). Caffeine and Exercise. Sports Medicine, [online] 31(11), pp.785-807.
  3. Directorate General Health and Food Safety.
  4. Zhang, H. and Tang, X. (2006). Neuroprotective effects of huperzine A: new therapeutic targets for neurodegenerative disease.Trends in Pharmacological Sciences, 27(12), pp.619-625.
  5. Parker, A., Byars, A., Purpura, M. and Jager, R. (2015). The effects of alpha-glycerylphosphorylcholine, caffeine or placebo on markers of mood, cognitive function, power, speed, and agility. Journal of the International Society of Sports Nutrition, 12(1).
  6. Hoffman, J., Ratamess, N. A., Ross, R., Kang, J., Magrelli, J., Neese, K., … & Wise, J. A. (2008). β-Alanine and the hormonal response to exercise.International journal of sports medicine29(12), 952-958.
  7. Volek, J. S., Kraemer, W. J., Bush, J. A., Boetes, M., Incledon, T., Clark, K. L., & Lynch, J. M. (1997). Creatine supplementation enhances muscular performance during high-intensity resistance exerciseJournal of the American Dietetic Association97(7), 765-770.
  8. Kreider, R. B., Ferreira, M., Wilson, M., Grindstaff, P., Plisk, S., Reinardy, J., … & Almada, A. L. (1998). Effects of creatine supplementation on body composition, strength, and sprint performance.Medicine and science in sports and exercise30, 73-82.
  9. Mishra, L. C., Singh, B. B., & Dagenais, S. (2000). Scientific basis for the therapeutic use of Withania somnifera (ashwagandha): a reviewAlternative medicine review5(4), 334-346.
  10. Blomstrand, E., Eliasson, J., Karlsson, H. K., & Köhnke, R. (2006). Branched-chain amino acids activate key enzymes in protein synthesis after physical exerciseThe Journal of nutrition136(1), 269S-273S.
  11. Higashiguchi, T., Hasselgren, P. O., Wagner, K., & Fischer, J. E. (1993). Effect of glutamine on protein synthesis in isolated intestinal epithelial cells.Journal of Parenteral and Enteral Nutrition17(4), 307-314.
  12. Kulhydrater understøttergenoptræning af normal muskelfunktion efter højintensiv og/eller langvarig fysisk træning, der fører til muskeltræthed og udtømning af glykogendepoter i skeletmuskulaturen. Den gavnlige effekt opnås ved et forbrug af kulhydrater fra alle kilder med et samlet indtag på 4 g pr. Kg kropsvægt ved doser inden for de første 4 timer og senest 6 timer efter meget intensiv og / vedvarende motion, der fører til muskel træthed og nedsættelse af glykogen depoter i skeletmuskulaturen.
  1. Protein understøtter vækst og vedligeholdelse af muskelmasse.
  2. Soop, M., Nehra, V., Henderson, G. C., Boirie, Y., Ford, G. C., & Nair, K. S. (2012). Coingestion of whey protein and casein in a mixed meal: demonstration of a more sustained anabolic effect of casein. American Journal of Physiology-Endocrinology and Metabolism303(1), E152-E162.
  3. Anthony, J. C., Anthony, T. G., & Layman, D. K. (1999).Leucine supplementation enhances skeletal muscle recovery in rats following exerciseThe Journal of nutrition129(6), 1102-1106.
  4. Ivy, J. L., Goforth Jr, H. W., Damon, B. M., McCauley, T. R., Parsons, E. C., & Price, T. B. (2002). Early postexercise muscle glycogen recovery is enhanced with a carbohydrate-protein supplementJournal of Applied Physiology93(4), 1337-1344.
  5. Hochberg, M. C., & Clegg, D. O. (2008). Potential effects of chondroitin sulfate on joint swelling: a GAIT report. Osteoarthritis and cartilage16, S22-S24.
  6. Philippi, A. F., Leffler, C. T., Leffler, S. G., Mosure, J. C., & Kim, P. D. (1999). Glucosamine, chondroitin, and manganese ascorbate for degenerative joint disease of the knee or low back: a randomized, double-blind, placebo-controlled pilot studyMilitary medicine164(2), 85-91.


Lauren Dawes

Lauren Dawes

Forfatter og ekspert

Lauren har en kandidat i engelsk litteratur oprindeligt fra syden. Hun har altid elsket at svømme, og så har hun få øjnene op for vægttræning. Derudover giver hun sig tid til fordybelse for at forbedre hendes zen på hendes ugentlige hot yoga time.

I weekenden plejer hun at lave mad eller spise en lækker brunch, og hun nyder at prøve nye opskrifter med hendes roomies - især fordi de forsøger at ryste SU-menuen af sig bestående af pasta. Først og fremmest er hun fast overbevist om at leve i balance mellem træning og et glas gin.

Få mere at vide om Laurens erfaring her.


Se dagens tilbud og få dine favoritter med gode rabatter. Klik her