Kosttilskud

Vegansk for begyndere | Boost din træning med vegansk pre-workout

Hvad har du brug for af vegansk pre-workout?

Nogle gange har vi bare brug for et ekstra skud energi og pump og vegansk pre-workout er en god måde at booste ekstra brændstof til din træning. Hvad enten du er konverteret fuldt ud til verden af pre-workout eller ej, så kan din krop ikke nægte, hvad den har behov for til at gøre en træning, ikke kun effektiv, men i den grad også udover alle forventninger.

Hos Myprotein tror vi på, at give dine ambitioner ekstra brændstof, men for selv de mest ambitiøse atleter vil drivkraft, talent og integritet kun tage dig til en vis længde. Din krop har brug for det rette brændstof for at træne, men også for at genopbygge under din restitution.

At være veganer er en livsstil, som er forbundet med mange myter. Nogle tror fejlagtigt, at veganere ikke kan bygge den samme muskelmasse, da de undgår at spise kød- og mælkeprodukter. Dette er ikke sandt! Det handler simpelthen om at vide og finde frem til de rette grønne proteiner og fødevarer.

Brændstof til krop og træning

vegansk pre-workout

For selv den mest sundhedsbevidste, hardcore gainers eller folk i fitnesscentret, der ønsker at tabe sig, så når det kommer til brændstof, så handler det om makroer, og altså ikke kød og mælk. Makroer handler om at give kroppen lige netop det, som den har behov for, og du kender begreberne: protein, kulhydrat og fedt.
Du kan nemt blive dækket godt ind af alle tre igennem naturlige fødevarekilder, som ikke involverer kød, mælk eller konserveringsmidler.

Veganer eller ej, du bør altid forsøge at få dine kulhydrater fra naturlige og uforarbejdede kilder. Raffinerede kulhydrater, eller tomme kulhydrater som de også kaldes, de gør intet godt for din brændstof. Det kan sammenlignes med at give din bil det helt forkerte benzin, og så fungerer den ikke. At undgå raffinerede kulhydrater og få det helt rette er så nemt som at vælge søde kartofler fremfor friturestegte pommes frites, fuldkornsbrød fremfor hvidt brød og generelt at vælge kulhydrater, der er så tæt på at være økologiske som overhovedet muligt. Det betyder dog ikke nødvendigvis at bruge flere penge.

Tænk i frø og korn. Du har garanteret hørt det før, men grød er en fantastisk måde at starte dagen på. Havre er en alsidig og effektiv måde at indtage langsom optagelige kulhydrater, som du også kan blande med fx vegansk proteinpulver en time før din træning.

Usødet tørret frugt er en perfekt løsning, når du har brug for et hurtigt fix af sunde kulhydrater. Og mens du er i det, kan du opbygge dit energilager med æbler og bananer. Bananer er spækket med kalium, som du mister, når du sveder under træning. Udover energi hjælper de også med at modvirke kramper i trætte muskler.
Vegansk nøddesmør er din næstbedste mulighed med sit høje indhold af protein og energi, som vil var under hele din træning.

Plantebaseret vegansk pre-workout

vegansk pre-workout

Men hvis det blot er så nemt at få energi til sin træning med disse quick fixes, hvordan kan det så være, at kosttilskud kommer ind i billedet?
Et godt pre-workout tilskud handler om at booste lidt ekstra til din træning og tage den til nye højder. Et godt vegansk pre-workout supplement handler om at give din krop det, det har brug for uden kød, mælkeprodukter og forarbejdede ingredienser.

Vegan pre-workout fra Myprotein er et højteknologisk, naturligt og plantebaseret vegansk pre-workout kosttilskud. Det er en cocktail af planteekstrakter og er fri for kunstige tilsætningsstoffer. Vegan pre-workout er alt du behøver til et vegansk tilskud, som er helt fri for kunstige sødemidler, kunstige farvestoffer og kunstige smagsstoffer. Derudover indeholder det 150 mg koffein, som giver et ekstra slag til din træning for at nå nye højder.



Myprotein

Myprotein

Forfatter og ekspert


BLOG EKSKLUSIV KODE FOR DIG DER LÆSER BLOGGEN! SPAR 25% NU MED KODEN BLOG25 Køb nu