Kosttilskud

Snack on track: 3 protein snacks til 3 tidspunkter på dagen

Der er intet værre end at skulle være på farten og holde energien oppe på en tom mave. Især hvis du har en stor træningsdag planlagt.

Vi ved, at det ikke er alle, der lige har tid til at kreere perfekte makro-fordelte protein kugler, som er rullet i knuste mandler og pakket fint ind i en snack box, så derfor er vi selvfølgelig klar til at hjælpe, når både du og din mave har mest brug for det.

Faktisk så kender vi netop denne følelse så godt, at vi er kommet op med 3 splinternye snacks til at stille den hangry følelse, som vi kan opleve. Hvorfor lige disse 3? Fordi vi mener, at der er 3 gange på dagen, hvor det kan være rigtig svært at tvinge sig selv igennem uden en solid snack.

1. Hurtig morgen

snack on track

Hvis du er en early-bird, så foretrækker du måske at klemme en træning ind, førend du møder ind på arbejdet. Hvad du måske ikke foretrækker er, at ende denne træning uden er proteinrig og kulhydratholdig snack.

At møde ind på kontoret efter en træning og skal til at forholde dig til en masse mails og to do’s bliver lige pludselig til en kæmpe nej tak på tom mave. Før din mave begynder at rumle, så grib fat i en Oat Bake.

Denne velsmagende Oat Bake bar udgør den perfekte morgensnack, og pakker 18 g protein og kun 3,8 g sukker for at holde dig mæt, indtil frokosten rammer.

Kommer i to varianter – Chocolate Chip og Berry + White Choc Chip – denne snack kan lægges ned i din taske og spises på et øjebliks varsel for at hjælpe dig med at holde dine makroer og din morgen på sporet.

2. Midt på eftermiddagen

snack on track

Klokken siger 16.00, du kunne glædeligt være færdig med dagen lige nu, og det varme kontor gør det svært at holde dine øjne åbne. Du har brug for noget, der hurtigt kan give gnaske på, så du ikke kaster dig over småkagerne i dåsen.

Endnu en gang har vi det perfekte svar – det er tid til at tilføje vores nøddeblanding til din skrivebordsskuffe, hvor du normalt opbevarer dine snacks.

I stedet for at knase dig gennem poser med chips, skal du åbne en pakke med disse sprøde, velsmagende blandede nødder. Nødder tilbyder en dejlig mættende snack, der er fyldt til randen med protein og sunde fedtstoffer, der er perfekt til at give brændstof til disse gains.

Nøddemix leveres i tre velsmagende smage – chili & lime, BBQ og havsalt & sort peber – perfekt til at affyre dine smagsløg og øge energiniveauerne om eftermiddagen.

3. Når du simpelthen ikke kan fortsætte

snacks

Uanset om det er for at få dig gennem anden halvdel af dit løb eller cykeltur, eller på vej til fitness efter en lang, hård dag på kontoret – har du brug for en bar, der vil give dig et løft.

Vi har den perfekte til at glide ned i din baglomme eller træningstaske – den lækre nøddebar.

Denne bagte protein-, nødde- og frøstang med en chokolades drys føles ikke kun som den ultimative godbid for dine smagsløg og din krop. Den er også fyldt med omkring 12 g protein og 7 g fiber – dybest set vil denne bar mætte dig og holde dig i gang uanset hvad.

Til alle jer nødde-elskere kan du tage en bid af Peanut Butter Nuts Bar, mens alle dine søde cravings ikke kan få nok af den overbærende Salted Caramel smag.

Kort fortalt

Hvis du er på farten fra det øjeblik, du vågner op, vil disse hurtige, praktiske snacks ikke kun holde dig på sporet med dine makroer, men får dig gennem de hårdeste dage og stadig kan du ramme din træning hårdt i slutningen af det hele.

Forbliv snack on track med lækre Oat Bakes, blandede nødder og nøddebarer. Du kan også tjekke mere ud af vores omfattende snack-sortiment her.

Vores artikler skal kun bruges til informative og uddannelsesmæssige formål og må aldrig tages udgangspunkt i som værende lægehjælp. Hvis du er bekymret for dit helbred, så anbefales det at konsultere en sundhedsfaglig professionel, inden du tager kosttilskud eller introducerer større ændringer i din kost.



Evangeline Howarth

Evangeline Howarth

Forfatter og ekspert

Evangeline har deltaget i konkurrencepræget sportsgrene siden en ung alder. Som en kvalificeret RYA Dinghy Instructor forstår hun vigtigheden i en god ernæring som det rette brændstof til ekstrem- og udholdenhedssport, især på grund af hendes erfaring i Team GBR Squads samt lede og coache hendes universitets første hold.

I sin fritid elsker Evangeline at løbe - især maraton. I weekenderne finder du hende i gang med vandsport eller at vandre i bakker. Hendes yndlings aftener bliver brugt på en HIIT-session eller squats i træningscentret, inden hun forkæler sig selv med smagfuld og krydret mad og masser af grøntsager - yum!

Få mere at vide om Evies erfaring her.


Se dagens tilbud og få dine favoritter med gode rabatter. Klik her